Ultragen - regeneracijski izdelek za boljše rezultate

Ultragen velja za enega izmed najboljših regeneracisjkh izdelkov na področju športne prehrane.

V ultragenu lahko najdemo praktično vse stvari, ki jih potrebujemo za regeneracijo po športni aktivnosti. Ultragen vsebuje Vitamine, minerale, beljakovine, BCAA, ogljikove hidrate in proteine. V razmerju pravih razmerij Ultragen predstavlja regeneracijski "bombo" za vse vzdržljivostne športnike

ULTRAGEN - DODATEK K ŠPORTNI PREHRANI

Športna prehrana je pri vsakem športniku zelo pomembna. Ko pa govorimo o vzdržljivostnih športih, kjer ja napor še toliko večji, pa ima regeneracija še večjo vlogo. Prav zato je potrebno s pomočjo pravilne športne prehrane nadomestite vse snovi, ki smo jih tekom treninga porabili oz. jih bo telo porabilo v procesu regeneracije. Ultragen, kot del športne prehrane spada v kategorijo regeneracijskih izdelkov, ki jih zaužijemo do 15 min po treningu ali tekmi.

Ultragen

5 nasvetov - kaj zaužiti po ultragenu

Športa prehrana ni sestavljena samo iz dodatkov, ki nam pomagajo nadomestiti izgubljene snovi v telesu, ampak predstavlja tudi prehrano "navadnega človeka". Ko okusen ultragenov napitek za regeneracijo popijemo je na vrsti topla hrana.
Pomembno je, da pol ure do 45 minut po zaužitju regeneracijskega izdelka zaužijemo veliko količino ogljikovih hidratov. Športniki se največkrat odločajo za testenine ali riž, saj sta odličen vir ogljikovih hidratov, ki jih je potrebno nujno zaužiti. Pri športni prehrani se velikokrat naredi napaka pri izogibanju maščobi. Pomembno je, po treningu zaužijemo zadostno količino zdrave maščobe. Te lahko najdemo v omega 3 tabletah, različnih oljih...

BCAA ZA KOLESARJE

Omenjen regeneracijski izdelek je odličen vir bcaa za kolesarje ali druge vzdržljivostne športe. Bcaa je za kolesarje izrednega izrednega pomena, kadar se poslužujejo treninga moči ali imajo vzdržljivostne treninge. Največkrat je bcaa za kolesarje uporaben v zimskem obdobju hujšanja, kadar kolesarji lovijo idealno težo za začetek sezone.

bcaa za kolesarje

Prejšnji članek Why Most Farburners Aren't Effective?
Naslednji članek Marjan Zupančič in rekord Slovenske planininske poti: 7 dni, 8 ur in 10 minut

Komentiraj

Komentar bo v kratkem odobren s strani administratorja

Zahtevana polja