MITJA KREVS SVETUJE: PREHRANSKI DODATKI TEKAČA

Mitja Krevs je vsaj med tekači dobro poznan obraz. Če vsaj malo spremljate tekaška tekmovanja, ste si leto 2017 gotovo zapomnili po fantu, ki je v zadnjih metrih Ljubljanskega maratona z neživljenjskimi napori premagoval krče, nekako prišepal do ciljne črte, padel čez cilj -  ter zmagal. Še rajši kot maratone pa Mitja teče "krajše razdalje" - polmaratone namreč premaga v dobri uri. V letu 2019 je tako postal zmagovalec polmaratona na Dunaju z rezultatom 1.08:33  ter nedavno z rezultatom 1.09:08 pometel s konkurenti na 21km trasi Ljubljanskega maratona. Njegovih najhitrejših 21km je potekalo po Rimu, kjer je dosegel svoj osebni rekord 1.06, 42km traso pa je najhitreje odtekel okoli stolpa v Pisi v prepričljivih 2h in 26 minutah - vidimo, da je Mitja sposoben teči 21 in 42km s skoraj istim tempom. Kako hiter je Mitja Krevs pričajo tudi njegove kolajne -  poleg maratonov je dosegel 39 zmag na srednje razdalje na državnih tekmovanjih - med drugim drži tudi državni dvoranski rekord  1500m (3:43,22). Samo za demonstracijo, Mitja 5km preteče v 14 minutah. In odločil se je, da bo letos še boljši. 

Mitja nam je obljubil, da nam bo preko člankov na naši spletni strani zaupal, kako se pripraviti na maraton, kako popraviti napake in kako iz svojega treninga iztisniti največ. Tokrat nam je poslal le kratek opis izdelkov, ki jih trenutno uporablja. Seveda pa bomo v njegov prehranski načrt dodali še en ali dva dodatka, saj verjamemo, da ima Mitja Krevs vsaj še za kako minuto ali dve "lufta".

--

"Vesel sem, da bom lahko letošnji sezoni uporabljal širok izbor kakovostnih izdelkov 4Endurance. V vrhunskem športu, kjer je telo izpostavljeno maksimalnim naporom je še kako pomembna tudi prehrana oz. prehranska dopolnila, ki pomembno pripomorejo k ustrezni regeneraciji in obnavljanju celic. V mojem sortimentu uporabe so najbolj zastopani regeneracijski napitki. Ultragen uporabljam po vseh težjih treningih, medtem ko Reg-N dopolnjujem po lažjih treningih. Za hidracijo in vzdrževanje energije med treningi je moj najljubši izdelek EFS Drink. Kot tekač na dolge proge s kopico dolgih treningov v okviru priprav na maraton / polmaraton se pogosto poslužujem tudi gelov, ki predstavljajo hiter in enostaven vir energije; ob takih treningih najraje izberem 4Energy gel. Geli so pogosto zelo občutljiv produkt, saj ima mnogo posameznikov težave z občutljivostjo želodca pri uporabi med naporom. Moje izkušnje z 4Energy geli so bile zelo dobre, kljub temu pa vsakemu priporočam, da jih pred tekmovanjem preizkusi že na treningu. Po treningu me včasih čakajo obveznosti, zaradi katerih mora kosilo počakati, takrat se poslužim Monster Flapjack čokoladic, ki vsebujejo kombinacijo enostavnih in kompleksnih sladkorjev in so zato super kratkotrajen nadomestek obroka.

mitja krevs

S strani tekačev našega Tekaškega društva MiTek, kjer vodim 2x tedensko tekaško vadbo, dobim včasih vprašanje: "Ali kot rekreativni tekač tudi sam potrebujem prehranska dopolnila?"  Tu pravzaprav ni enoznačnega odgovora. Dopolnila svetujem predvsem tistim, ki trenirajo intenzivno večkrat na teden, ali pa po enkratnem intenzivnem oziroma dolgem treningu (Ultragen, Reg-N, EFS Drink, 4Energy geli, Monster Flapjack čokoladice). Prehranska dopolnila so nam samo v pomoč, da lažje opravimo težje in daljše treninge ter se po njih hitreje regeneriramo, saj vemo, da ob današnjem hitrem tempu življenja, prehrana pogosto ni najbolj optimalna, pa tudi kuhalnika ne nosimo ravno s seboj. Slaba oskrba z mikro in makrohranili pa hitro vodi v poškodbe. Na začetku je to le slaba regeneracija, ščasoma pa začne trpeti tudi imunski sistem."

--

Mitjo lahko spremljate me lahko tudi na FB profilu ali na Instagramu: mitjakrevs :)

Najbolj brano: Ljubljanski maraton 2020
Najbolj iskano: Mitja Krevs

 

Naslednji članek Tekaški trener svetuje: Baza

Komentiraj

Komentar bo v kratkem odobren s strani administratorja

Zahtevana polja